Det bliver så godt! ☺

Holdtyper i cykelsalen:

RPM:

RPM er en cykelbaseret intervaltræning, hvor vi kører i takt til inspirerende og motiverende musik. Du kan forbrænde helt op til 600 kalorier, og pga. den høje intervalbaserede intensitet er RPM en hurtig vej til at komme i form og du forbrænder kalorier selv efter timen er slut. Du lærer hurtigt den grundlæggende teknik, hvor vi kører både siddende og stående i forskelligt tempi.

SPRINT:

Sprint – High Intensity Interval Training, en kort time hvor man vil blive motiveret og presset til sin mentale og fysiske grænse. Din krop vil blive presset til at forbrænde massere kalorier under og efter timen.

Varighed 30 min.

FREESTYLE:

Timen er for dig, som er øvet på cykel og har erfaring samt gerne vil udfordres endnu mere på både teknik, styrke, udholdenhed og intensitet. Intervaller vil være længere og hårdere.

Timen indeholder både siddende og stående kørsel i forskellige tempi. Der køres ved moderat til meget høj intensitet.

Varighed ca. 45-60 min.

INTRO CYCLING:

For helt nye som ønsker at afprøve indoor cycling, instruktøren vil hjælpe og forklare indstilling af cycling og introducere til en almindelig time.

Varighed ca. 30 min.

BEGYNDER CYCLING:

Timen hvor alle kan deltage,træningen er enkel, intensiv og fedtforbrændende.

 Varighed ca. 45 min.

BASE CAMP:

Træningen kan udøves af begynder og øvet.

En basis trænings time som er vigtig for dit ugentlige trænings program. På timen vil du primært træne med moderat intensitet. Træningen er omkring mælkesyregrænsen. 

Varighed ca. 45-60 min.

ADVANCED CAMP:

Timen henvender sig til dig som har cyklet før.

Timen er intensiv og kombineres med moderat og høj intens træning. Man oplever at kroppen bliver presset og vi arbejder meget i den lave ende af mælkesyre grænsen.

Varighed ca. 45-60 min.

SUMMIT CAMP:

Timen er til øvet cyclister.

Denne time er designet til at udfordre kroppen maximalt. Timen vil kombineres med høj intense intervaller og udfordre dig max.

Varighed ca. 45-60 min.

About the Author: