Det bliver så godt! ☺

Fra 11/9-2017 starter vores nye cykelplan.

Vores holdtyper i cykelsalen vil se sådan her ud:

RPM:

RPM er en cykelbaseret intervaltræning, hvor vi kører i takt til inspirerende og motiverende musik. Du kan forbrænde helt op til 600 kalorier, og pga. den høje intervalbaserede intensitet er RPM en hurtig vej til at komme i form og du forbrænder kalorier selv efter timen er slut. Du lærer hurtigt den grundlæggende teknik, hvor vi kører både siddende og stående i forskelligt tempi.

SPRINT:

Sprint er 30 min HIIT- High Intensity Interval Training, en kort time hvor man vil blive motiveret og presset til sin mentale og fysiske grænse. Din krop vil blive presset til at forbrænde massere kalorier under og efter timen.

FREESTYLE:

Timen er for dig, som er øvet på cykel og har erfaring samt gerne vil udfordres endnu mere på både teknik, styrke, udholdenhed og intensitet. Intervaller vil være længere og hårdere.

Timen indeholder både siddende og stående kørsel i forskellige tempi. Der køres ved moderat til meget høj intensitet.

BASE CAMP:

En basis træningstime, som er vigtig for dit ugentlige træningsprogram. På timen vil du primært træne med moderat intensitet. Træningen er omkring mælkesyregrænsen. Træningen kan udøves af begynder og øvet.

SUMMIT CAMP:

Denne time er designet til at udfordre kroppen maximalt. Timen vil kombineres med høj intense intervaller og udfordre. Timen er god til øvet cyclister og folk der vil udfordres maximalt.

About the Author: