Holdtræning for alle

I vores fitnesscenter finder du en lang række forskellige holdtræningsformer, og uanset om du er til kampsport, dans eller yoga, har vi et hold, der passer til dig. Vores hold er for alle, hvilket betyder, at du sagtens kan blive presset, selvom du er trænet i forvejen. Man kan desuden altid anvende vores holdtræning som supplement til personlig træning, hvor det kan være en god måde at blive motiveret på. Her er en oversigt over nogle af vores forskellige hold:

Cardiotræning for alle

Der findes mange træningsformer, hvor du træner cardio. Her hos Happy2Fitness har vi mere end mange forskellige cardiotræningshold. Bla. biking, zumba, bodycombat og cross cirkel. Her bliver du udfordret på udholdenhed, styrke, smidighed og koordination, og uanset, hvilket hold du vælger, er du garanteret sved på panden.

Vi har blandt andet en række forskellige cycling hold, hvor du bliver udfordret på forskellige måder: intro, begynder, freestyle, soft camp, base camp, advanced camp, summit camp, rpm og sprint, og alt efter, hvilket hold du vælger, varierer træningen i intensiteten.

Cross cirkeltræning er en træningsform, som giver dig en intensiv og effektiv træning, hvor du både styrker muskler og udholdenhed. Dette er en træning til dig, der gerne vil have mere energi i hverdagen på en sjov og effektiv måde.

 

Styrketræning på hold

Her hos Happy2Fitness har vi en række forskellige styrketræningshold, hvor vi hjælper dig med at presse dig selv til det yderste.

Eksempelvis er GRIT en meget intensiv træningsform, hvor du både anvender din egen kropsvægt og forskellige mindre vægte til at presse dig selv til det yderste i 30 intense minutter. GRIT tilbyder en perfekt kombination af cardio- og styrketræning.

Desuden har vi holdet, BODYPUMP, som er træning med vægtskiver, hvor man anvender vægtskiverne i en simpel koreografi. Alle vores instruktører er uddannede og certificerede fra Les Mills, og du kan derfor altid regne med en sikker og effektiv træning.